Je hebt als klant het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Het kan natuurlijk dat je iets bestelt en de voorkeur hebt om het retour te sturen. Dit kan bijvoorbeeld als je een kledingstuk bestelt en de maat niet goed is. Om te bekijken of je je item kan retourneren, lees even de uitzonderingen zoals onderstaand beschreven.
De kosten voor een retour naar ons zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Mocht je een retour willen aanmelden, stuurt dan een bericht naar info@nanennouk.nl met daarin welk artikel u wilt retourneren en eventueel de reden van het retourneren.
Retourneren kan mits:
- Het artikel onbeschadigd is
- Het artikel geretourneerd word in (indien aanwezig) originele verpakking en met aangehecht etiket/label
- Het artikel niet naar uw eigen wensen en na overleg is gemaakt (lees hier onder verder)
Na aanmelding ontvang je per email het retour adres. Wanneer wij een retour ontvangen zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Uitzondering: in principe kunnen de handgemaakte, naar uw eigen wens aangepaste artikelen bij ons niet geretourneerd worden. Over het algemeen worden aanpassingen in overleg gedaan en zullen wij het artikel pas opsturen wanneer je akkoord bent gegaan met ontwerp. Mocht het artikel bij aankomst toch niet aan de verwachtingen voldoen, stuur ons dan een berichtje dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.
Mocht een product beschadigt, kapot of naar jouw mening anders zijn dan online vermeld, stuur ons dan ook even een berichtje, dan overleggen we natuurlijk wat de beste oplossing is! Als de reden gegrond is betalen wij de verzendkosten en leveren we eventueel een nieuw artikel.